V torek, 20. 10. 2020, smo učenci 9. a razreda imeli prvo razredno uro na daljavo v tem šolskem letu. Ob začetku 8. šolske ure, torej ob 14.20, nas je gospa razredničarka Patricija Redenšek poklicala, mi pa smo se pridružili klicu. Pogovarjali smo se o šoli na daljavo. Ugotovili smo, da šola na daljavo nima samo slabosti, temveč se najde tudi kakšna pozitivna stvar, ki bi se jo dalo izkoristiti v svoj prid. S tem, da se nam ni potrebno voziti ali pešačiti v šolo, zagotovo prihranimo nekaj časa, ki ga lahko izkoristimo za kaj drugega. Za nalogo smo tako razmišljali, kaj bi morda lahko v času šolanja na daljavo naredili. Dokončati smo morali naslednjo poved: ZDAJ JE ČAS, DA …
Učenci smo pridno razmišljali preostanek šolske ure in prišli do odgovorov.
Zdaj je čas, da:
se malo bolje naučimo uporabljati tehnične naprave (tablica, računalnik),
se naučimo sodelovati,
pomagamo drug drugemu,
spoznamo bolje organizirano šolo na daljavo,
se zresnimo in sodelujemo,
lahko dlje spimo in smo več zunaj:)
spoznamo, kdo so ji pravi prijatelji,
si organiziramo svoj čas,
razmišljamo o svojem življenju,
se začnemo počasi malo učiti,
zjutraj v miru zajtrkujemo,
si še bolj pomagamo,
razmišljamo o svoji prihodnosti – srednja šola …,
preživimo več časa z družino ter se osredotočimo na šolo,
ustavimo okužbo,
ne okužimo domačih,
spoštujemo pravila vlade,
tečemo vsak dan,
se pogovarjamo s prijatelji preko telefona,
se naučimo snov,
poiščemo nove hobije,
ostanemo doma in se izogibamo gruči ljudi,
imamo več časa za učenje in delanje naloge. Emanuela Kleindienst, 9. a